Bosannya Raya Tahun Nie


Tahun ini membuat aku bosan selama seminggun. Terlalu bosan sehinggakan aku terpaksa balik awal ke ipoh kerana menjadi pengapit saudara aku. Huh..!! Kenapa kolej aku hanya memberi cuti selama seminggu.? Tak sempat aku nak beraya ke rumah kawan-kawan aku dan kawan aku sendiri pun tak sempat beraya ke umah aku. Aduh..!! Final exam dah x lama lagi. Kemudian datang la pula dgn assingment yang memeningkan kepala aku. Aku mahukan masa untuk aku tumpukan perhatian dalam pelajaran aku. Tetapi dengan assignment yang banyak menyebabkan jadual masa aku tergantung dan menjadi huru-hara seketika. Hmmm..!! Apa lah yang harus aku laku kan ini. Masa dah semakin suntuk. 3 minggu lagi final examination. Arrgghh..!! Kepada kawan-kawan jangan la ambil cara aku ini sebagai contoh. Nanti korang menyesal kemudian. Dah la Paper Math aku gagal. Aku perlu tumpukan perhatian aku pada kertas Math aku. Klu sesiapa yang bleh bantu aku atau memberi tip mcm mana nak settle kan hal aku nie, please di persilakan. Hmmm..!! Blog ini menjadi sebahagian Dairi aku yang x pernah aku buat di atas kertas dairi aku sendiri. 

0 comments: