Let it go...



Just let it go...
Ak x dapat menahan air mata ku yang sedang mengalir...
ak x dapat menahan kesensaraan yang aku terima sekarang nie..
memang aku sedar ini semua bermula dari kesilapan ak...
aku sedar semua perbuatan aku membuat satu kekesalan..

kenapa harus berlaku kepada aku..
titisan air mata ku hanya mengalir begitu laju...
aku sedar hanya litiran air mata yang menitis memberi erti yang sayu...
kepedihan hati membuak kan lagi air mata ku mengalir...

pabila terkenan kejahatan aku...
aku terlalu memberi kesalahan...
aku selalu menjatuhkan diri...
aku terjatuh dari kerusi...

sunguh aku menderita mengenang sang kupu2 berkeliaran di awangan...
hati ku tergurus seketika mengenang luka lara hati...
sang kupu2 sanggup melaku kan apa saje demi aku...
aku begitu sedih dgn sikap aku yang suka mementingkan diri...

aku mengaku kekesalan aku terhadap semua perbuatan yang telah aku lakukan...
sama ada sengaja mahu pun tidak sengaja...
tapi hati aku berkata kuat pada diri aku...
aku yang bersalah...
aku yang bersalah...
aku yang bersalah...

kehidupan sepasang memerlukan hati yang suci...
tiada keegoan diri...
tiada paksaan diri...
tiada dugaan diri...
tiada sensaraan diri...

aku sendiri begitu sedih....
sedih sehingga tidak menyatukan nafas hati dangan air mata...
aku harap...
yang lepas dijadi kan satu batu permata suci...
yang akan tiba buat lah satu batu mutiara indah di mata dan di hati...

maafkan aku sang kupu2...
ampunilah daku sang kupu2...
sayangilah daku sang kupu2...
restuilah daku sang kupu2...

0 comments: