Im Back..!!!

Assalammualaikum... Hai apa kabar semua...! Sihat.? Alhamdulillah moga anda semua sihat kalian... Rindu lah nak tulis blog kat sini... Apa x nye... Aku dah lama tinggalkan blog nie kerana aku terlalu busy dgn masalah dan tugas2 aku ketika aku di alam student atau sedang praktikal sekarang nie... Untuk yang terbaru aku bagi tahun nie.. Aku sudah berwajah baru... Di sebelah kanan posting nie tuh la gambar terbaru aku... Ketika itu aku di dari Thaipusam.. Aku pergi juga hari thaipusam hari tu pada 20hb hari tuh... Mengambil gambar mengenai Festival Thaipusam 2011 nie... Klu rakan2 nak tgk gambar2 yang aku ambil... Sila melawat blog gambar aku di DNLamentation Blog... Kat bawah belah kanan tuh ada Contact Me.. Dekat situ pelbagai site yang korang bleh contact aku... X kira dimana saja... Jikalau ingin email atau no phone keh... Just add aku kat Facebook... :) rindu suasana posting blog nie... Aku harap semua berjalan dgn lancar dan memajukan diri selama setahun 2011 ini... Dengan gaya hidup baru... Jumpa lagi di next entry posting ok... okay... Take Care..!!!

0 comments: