Aku x mengerti..

Adakah aku yang x memahami atau sepatut ungkapan rasa take care... Aku rasa aku nie x cukup bagus lah.. And dia pun rasa dia juga tidak memahami aku.. Macam mana klu benda mcm tu berterusan sampai sekarang..? Aku cuba memahami dia.. tapi dia tidak bagi aku peluang untuk aku memahami dia.. salah ku aku call dia.. tanya dia tgh buat pe.. aku tahu dia sedang keluar bergembira dgn family dia.. tapi x salah kan dia cakap dgn aku elok2.. masa aku bersama keluarga aku pergi picnic.. satu call pun x dapat dari dia.. aku nak gak dia call aku.. tanya buat apa.. malah aku yang msg dia tanya buat pe... aku nak dia cari aku... tanya aku buat pe... x de lah dia nak letak kat status FB dia yang menyatakan dia sedang boring.. tapi itu lah.. hmmmmm...

u should think about it.. make it one decision..

2 comments:

Fathimah Nur said...

kkdg kite nk buat sesorg tu phm kite sukar, xseperti ape yg kite jngke kn.

red said...

uishhh... mcm jiwa kacau jer bro??? lek lekkk... jom jemming... hehss