dilamun cinta dgn "D"

pada hari pertama aku di kelas PM aku telah terpikat dgn wajah kau yang x seberapa cantik x pi rupa yang aku minat ada pada wajah kau.. aku sempat berkenalan dgn kau melalui YM. sama discuss pasal assignment dan memberi idea yang best hinggakan presentation kumpulan hapat the best slide show..

aku segan dan x tahu kenapa aku terpikat dgn kau sehinggakan aku ingin berborak dgn kau setiap mlm..

aku harap ko faham dgn apa yang aku cuba terangkan dlm blog nie.. aku ingin mengatakan sesuatu yang susah aku nak ungkapkan di depan mata kau..

Aku cinta Kau "D"..

in BI I Love You "D"..

aku x memaksa kau menerima aku sebagai teman hidup ko..

yang penting aku ingin kau menjadi teman hidup aku sampai bila2 dan aku x ingin menjanjikan apa2 pada kau sehingga lah kita akan tahan selama mana yang mampu..

klu bleh aku ingin bersama kau selama lamanye...

if you accept me as you man in your life please buzz me on your YM..

0 comments: