my friends in life make me sad

i don't know why and what happen with she and me...
tiba2 dia bermasam muka dgn aku...
aku tanya kawan dia...
kenapa dgn "A"..
diorang kata dia sejak kebelakangan nie lain dari yang biasa...
huhhh...

aku rasa serba salah klu kawan aku jadi mcm nie..
ptg tadi aku mcm nak panggil dia...
but x kesapaian...
aku just sempat tgk muka dia..
tapi selalu nye...
bila dia nampak aku je...
selalu bila dia jumpa aku...
mesti dia jerit nama aku...
"HAI DINNNN...."
but kali nie dah x de semua tuh....
aku betul2 rasa seber salah...

to "A"...
what happen to you...
if you have anything problem...
just come refer to me...
okay...
you already promise with me..
if you have problem, you will came to me...
but now...
where is your promise...

i hope we come to be friend as for carrying and sharing each other...
friend forever right..!!

huhhh...
aku harap ko pegang dgn perkataan tu....

"FRIEND FOREVER"


0 comments: