Final Semester at KPTM

pertama sekali aku nak terima kasih kepada mak abah aku yang sentiasa memberi sokongan penuh kepada aku selama aku belajar di KPTM ipoh. Adikku NOOR FARAH SYAZWANI yang sedang belajar di KPTM bangi. Abang ku NOOR AKMAL NIZAM , NORHISYAM. kakak ipar ku, saudara mara ku, dan tidak ketinggalan sahabat2 yang sentiasa memberi semangat penuh. Oppss terlupa. kepada band ku ANOTHER REMAIN, han,botak dan chip.

selama aku belajar kat ini penuh dugaan dan cabaran yang aku tempuhi. dari pagi aku ke kolej hingga ku pulang ke apartment buruk ku. banyak gila yang aku rasa org lain x rasa. hinggakan x pernah mkn selama 4 hari. itu yang kadang2 bila blik kl member ku tegur kenapa aku nampak kurus. hahaha. padahal badan aku nie gedabak besar. bleh dia kata kurus. huhu.

selama aku belajar di semester satu nie aku telah mempelajari pelbagi subject yang mencabar. IIT,C++,MATH,CS1,Pendidikan Islam. sekarang aku tegah menduduki peperiksaan final bagi semester satu ini. aku harap org yang berkaitan doakan lah aku berjaya dlm semester satu nie. kepada sahabat2 aku yang menduduki exam final dgn aku aku doakan semoga berjaya di dalam apa yang korang impikan.

akhir kata, aku harap aku akan stay sehingga ke semester 6.. jumpa lagi rakan2 ku...

0 comments: