Keistimewaan Persahabatan

Kawan adalah tempat untuk kita bergembira, kawan adalah tempat untuk kita meminta pertolongan, kawan adalah tempat untuk kita touching, kawan adalah tempat untuk kita hidup senang. kita harus bersyukur menerima kawan sebegitu. aku ingin mengucapkan terima kasih kepada kawan2 aku yang still contect dgn aku, terutama sekali botak,han,chip,omar,rakan2 raksasa,dayah st mary,yati,yaya,saufi,rakan2 sekolah menengah kebangsaan ideal height, kasturi private school, my friends in france college university of movies director, my new college friends, dayah,amira,puteri,fara,azie,fifi,yong,sue,han,teha,nurul,wanie,mazni,jannah,abg mate,angah,shamir,chor,butang,mamak,anip,kamarulzaman,sani,badang,azwan,shamir backhem,mawi,dan rakan2 yang belajar di KPTM Ipoh yang x sempat aku nak sebut.
kita kena buat kawan kita happy selalu bila kita bersama. klu dia susah kita tolong. mana tahu satu hari nanti klu kita susah dia bleh tolong kita blik. insyaALLAH hopefully. aku x suka kadang2 kita berkawan dgn mereka adalah niat yang ikhlas dan x mahu menimbulkan masalah antara sesama manusia sendiri. x seronok lah klu antara kawan kita bergadoh sesama sendiri please respect each other la kan. x kisah la tua atau pun muda. please.! kadang-kala klu kita berkawan kena ada tutur bicara yang sopan. nak bergurau bleh. but ada batas nye. setakat nie aku suka berkawan dgn korang semua. aku harap persahabatan kita akan berkekalan hingga ke akhir hayat. itu lah harapan aku. sesiapa yang ingin berkawan dgn aku. senang jeh. apa yang aku suka itu lah aku suka. apa yang aku x suka itu lah yang aku x suka. aku jenis suka bergaul dgn orang and sangat senang aku nak buat kawan dgn korang semua. kata2 terakhir dari aku hidup mesti dgn penuh keceriaan, gelak ketawa, berseronaklah bila kita sedang alami dalam alam remaja. thanks to be my friends. in france language ( bonjour, al reasfi de boreade frends odl de beste alerteh, de alron thesh lil asilgh ores belg. bun nuit..)

0 comments: