Permulaan Tahun Baru Yang Sangat Menyeronokan

PADA DI AMBANG TAHUN BARU..

aku berada di ipoh perak...
sebelum aku peri ambang merdeka...
aku pergi jumpa awek aku yang tersayang di umah nye...
setelh tiba di rumah nye..
mak dia menjemput aku masuk kerumah..
dan berborak mesra dgn family dia.....
dan di jamu kan dgn air yang awek aku buat and nasi ayam...
huhuh...
sedap...
mkn free lagi....
aku baru nak ajak awek aku gi mkn kat mamak keh...
huhhhhh...

lepas aku pulang dari rumah dia...
aku keluar lah untuk ke stadium perak...
dgn seronok nye...
di hadapan jalan tuh ada satu ROAD BLOCK..!!!
huhuhu....
ROAD BLOCK POLIS lagi...
huhhu..
aku di tahan...
on that time aku bersama sahabat kolej aku yang bernama lutfi...
aku kena SAMAN!!!!!!!! dgn polis tuh...
sebab nye aku x tampal sticker "P"...
huhuhu
Pasal sticker "P" pun nak kisah...
so aku x kisah lah...
di nak saman pun saman lah...
abah aku ada...
bleh la settle kan saman tuh...
huhuhuh....
pada masa tuh...

Aku kena saman Tepat2 pada pukul 0000 hours...!!!
huhuhuh...
aku lah org pertama kena saman pada tahun baru di perak...
huhuhuh....
seronok tuh..!!!!

lepas kena saman...
aku pun chow gerak ke stadium perak tuh....
lepas aku gerak kat stadium tuh dgn hasrat nak tgk bunga api....
last2 ada ceramah kat stadium tuh...
wahahaha...
aku pun U turn balik...
hahahahahaha...

aku pun terfikir nak ke [adang ipoh..
aku dng lutfi mempunyai perasaan ceria time tuh..
horn keta and motor2 kat tepi jalan..
huhuhu...
seronok gila....
bila dah sampai kat pandang ipoh...
lepas sikit corner simpang padang ipoh tuh...
ada lak
ROAD BLOCK JPJ lak..
huhuhuh...
kena lagi saman...
huhuhuhu...
pasal x ada "P" gak...
huhuhuh....

aku pun dah x de mood lagi nak bawak moto nie...
huhuh...
aku terfikir..
apa lak ROAD BLOCK yang aku akan jumpa lepas tuh...
aku fikir BOMBA lak nak buat ROAd BLOCK lak kan..
huhuhuh...
dalam satu masa aku kena 2 saman pada tahun baru....

huhuhuh...
memang seronok collect saman pada tahun baru nie..!!!!
hahaha.....

so di peringatkan sesiapa yang memiliki lesen "P"..
tampal lah sticker "P" anda di kenderaan...
huhuhuh...
sengal tul..!!!
hahahahaha....

Dgn ini aku berkesempatan nak ucapkan selamat tahun baru kepada rakan2 seperjuanganm serta sahabat2 yang aku sayangi korang...

kepada sayang ku yang tercinta...
Selamat tahun baru...
i hope this is new life for me show you that i can care you on the started new year...
I LOVE YOU SO MUCH SAYANG....

4 comments:

*ErichiyanA* said...

heeheehee...
2x in 1 nite?..
u mmg terer!!..
l0l~

neway, happy nu yer..
*lagy*

Anonymous said...

tahniah!!
:))

hahahaha
owhh diya syg,nasi aym mu sgguh jelita!hahahaha

Lea Quzandrea said...

hahaha. kelakar tol la ko nie..
dua saman sekali dalam satu malam.
asal ko tak ckp jer kat JPJ tuh, saye baru je pas kene saman ngan polis... ni nak balik umah la nie.. nak amek sticker P... pastu baru nak jalan2... lepaskan la saye tok!

Saufi's Mind said...

bagus..

sama dgn aku pernah kena gak sebab tak tampal P..
haha, aku lupa blh mntak tolong bapak kau.. nanti aku pos saman tu..

haha