Keletihan....

huhhhh....
selama 3 hari aku x cukup tido...
dari hari selasa hingga lah hari khamis....
ak over night untuk siapkan project animation yang memerlukan Story Board...
pada hari selasa tuh...
aku melukis..
dah lah aku reti lukis...
dlm sejarah aku x pernah aku melukis cartoon...
huhhhh...
ini lah sejarah aku yang kali pertama melukis muka cartoon...
aku hanya sempat siapa hingga scene 3 jeh....
pada hari rabu...
aku sambung semula hingga scene 6...
penat gila aku buat benda alah bodoh nie...
pada hari khamis...
aku mewarna lukisan2 aku tuh semua...
huhhhh...
teruk betulll....
ini pun satu sejarah dlm hidup aku yang x pernah mewarna lukisan cartoon...
akhirnya siap...
huhhhh...
baru lah aku bleh tido dgn lena...
hahahahaha.....

3 comments:

Aimanness Harun said...

sian u en..
nanti i colorkan storyboard animation u tu..
hehehee...

mysm btw =(

.: Sugar-cRave :. said...

woww mcm best...heeee..;D

Saufi's Mind said...

mcm tak biase je tak tdo satu hari..
haha..

relaks sudah